Soita studioon

Keskiviikko, 24.
lokakuuta
2018.
Onnittelut -
19.7.2018, 12:39 – päivitetty 20.7.2018, 9:50

Kauppalehti: Kuopiolainen pienpanimo esillä runsaasti amerikkalaisessa mediassa

Media

Kuopiolaispanimo RPS Brewing oli Donald Trumpin ja Vladimir Putinen Helsingin tapaamisen yhteydessä toiseksi eniten näkyvyyttä saanut yritys, kertoo Kauppalehti. Lehden teettämän Viestintätoimisto Pohjoisranta Burson-MArstellerin analyysin mukaan RPS huomioitiin 74 amerikkalaisessa digitaalisessa mediassa.

Eniten näkyvyyttä sai Helsingin Sanomien lehdistönvapauskampanja ja kolmenneksi eniten Jenni Haukion asuvalinta.

Kuopiolaispanimo lanseerasi Helsinki Summit 2018 Special Edition -oluen tapaamisen alle, jonka etiketissä Trump ja Putin pelaavat kivi-paperi-sakset-peliä. Olutta tehtiin 10 000 pulloa.

RPS näkyi tapaamisen yhteydessä muun muassa Good Morning American, CNN:n, The Washington Postin, Foxin, BBC:n, Timen, The New York Timesin, uutistoimisto AP:n, China Globalin sekä Russia Todayn jutuissa.